On anem de colònies?

ALBERG LA RUTA DEL FERRO
Feu un clic a la imatge.

9 comentaris:

Unknown

Que guai, ja vull que sigui el dia que hi anem!!!

Unknown

paula jo tambe tinc moltes ganes de que arribi el dia!!!

Unknown

Quines ganes !!! Ja només falten 4 dies. I ja començem a preparar la maleta :)
Seran inolvidables.

Unknown

JO,ja tinc la maleta quasi acabada!!CADA COP QUEDEN MENG DIES I EN TENIM TOTS MOLTES GANES!!

ENS HO PASSAREM MOLT BE!! NOMES QUEDA 1 DIA!!!:)

Unknown

quina il·lusio que tinc!!!!!!!! cada cop falten menys dies

filant el fil

Tinc moltes ganes que arribin les colonies trobo que serà molt divertit i també m'agradarà veure la cara dels nens desprès de haber-li's fet les bromes...

Unknown

que hus ho peseu pipa i fins dilluns

Unknown

Buno,les colonies ja han passat pero per a ni han sigut inolvidables!!

MOLTES GRACIES !!m'ho heu fet passar molt be!!AMIGUES i comppanys/es!!

GRACIES!!HOS ANYORARE MOLTISSÍM!!!:)

Unknown

hi han moltes faltes !!!ho sento!!

Publicar un comentario